2020-12-16 12:14:55

Online nastava, da ili ne?

Prošle školske godine susreli smo se s online nastavom. Od ožujka smo krenuli s online nastavom i prošlu smo školsku godinu tako i završili. Susreli smo se i s redovnom nastavom u školi i s nastavom na daljinu, pa smo proveli raspravu o prednostima i nedostacima ta dva modela nastave.

Kao glavna prednost online nastave istaknulo se duže spavanje, što ne mora biti nužno, na primjer, ukoliko je učitelj zakazao usmeno ispitivanje preko video poziva u 7:30, nema nekakve velike razlike. Kao u redovnoj nastavi, obavezni smo u 7:30 biti na video pozivu. Sljedeća prednost online nastave rješavanje je zadataka u bilo koje doba dana. Ako dobijemo zadatak i krajnji je rok idući dan do devet ujutro, možemo ga riješiti ujutro, prijepodne, poslijepodne ili navečer, kad nam najbolje odgovara. Nemamo točno zakazan dio dana kad trebamo riješiti zadatak, dok u redovnoj nastavi u školi imamo raspored i njega se pridržavamo. Također u online nastavi možemo steći bolju organizaciju, učenici su istaknuli kako su se za vrijeme nastave na daljinu naučili organizirati svoje obaveze i vrijeme, te su na taj način uspjeli rješavati sve svoje obveze u zadanom vremenu. Redovna nastava u školi predstavlja rizik zbog Covida-19 te je nastava na daljinu sigurnija, ali sada kad smo u redovnoj nastavi u školi, bitno je da se pridržavamo svih epidemioloških mjera. Kao negativnu stranu online nastave učenici 8. a razreda spomenuli su teže usvajanje gradiva zato što u nastavi na daljinu nemamo izravan kontakt s učiteljima, dok u redovnoj nastavi u školi možemo razgovarati s učiteljima, bolje nam mogu objasniti gradivo i možemo pitati ukoliko nam nešto nije jasno. Još jedan problem u online nastavi nedostatak je koncentracije. Bitno je naći mjesto gdje nas nitko i ništa neće ometati, u redovnoj nastavi u školi smo skoncentrirani i više toga možemo zapamtiti. Ono što je jako bitno za učenike osmog razreda pripreme su za srednju školu. Bitno je da usvojimo gradivo, dobijemo dobre ocjene, da budemo spremni za srednju školu.

Iz ovih argumenata zaključujemo da je bolja redovna nastava u školi, ima više prednosti za taj model nastave, bolje usvajamo gradivo, imamo bolji kontakt s učiteljima i prijateljima. Nadamo se da ćemo tim modelom nastaviti školsku godinu te je tako i završiti.

                                                                                                                                                                                                   Veronika Globan, 8. a


Osnovna škola Ferdinandovac