Osnovna škola Ferdinandovac
„Znanje je sjeme iz kojega će niknuti sreća, blagostanje i veličina hrvatskog naroda u globaliziranom svijetu.“
Naše vijesti
Natječaj za zapošljavanje učitelja/ice fizike
Osnovna škola Ferdinandovac objavljuje natječaj za zapošljavanje učitelja/ice fizike. Za detalje kliknite više.
Europski dan jezika
Učenici predmetne nastave u Osnovnoj školi Ferdinandovac 26. 10. 2024. obilježili su Europski dan jezika. Cilj obilježavanja bio je osvijestiti učenike o važnosti višejezičnosti te ih motivirati za učenje stranih jezika. Učiteljice stranih jezika...
Poduka sviranja tamburaških instrumenata
U OŠ Ferdinandovac provodi se nova izvanškolska aktivnost podučavanja sviranja tamburaških instrumenata za učenike od 1. do 4. razreda i polaznike vrtića starije dobne skupine. Provođenje aktivnosti omogućeno je putem Pilot projekta javnog...
Termini informacija za roditelje u školskoj godini 2024./2025.
Kako bi pogledali termine informcija za roditelje u školskoj godini 2024./2025. kliknite na više. Termini pisanih provjera znanja za svaki razredni odjel dostupni su u e-dnevniku pod Raspored pisanih zadaća.
Pametna klupa
U sklopu programa „Povećanje atraktivnosti pješačkih i biciklističkih staza“ Turistička zajednica "Dravski peski" postavila je pametnu klupu ispred ulaza u Osnovnu školu Ferdinandovac. Ovakvoj će se klupi zasigurno ponajviše razveseliti turisti i mlađa populacija,...
Dobro došli đaci prvaci!
Naša škola bogatija je za 17 đaka prvaka koji su u ponedjeljak, 9.9.2024. krenuli sa svojom školskom pričom u pratnji svojih novih učiteljica. Želimo im svima sretnu i uspješnu nastavnu godinu!
Vizija škole
Nastojimo biti demokratska škola, bliska životu, u kojoj je ugodno učiti i raditi, u kojoj svi daju, ali i traže svoj maksimum.
Misija škole
Omogućiti učenicima da u ozračju tolerancije i suradničkih odnosa, steknu kompetencije potrebne za daljnje školovanje i uključivanje u svijet rada i društvo znanja u uvjetima globalizacije.
Ovdje možete pregledati objave i
dokumente s prijašnje web stranice.


